FAQs

Welke betalingsmethoden zijn beschikbaar? 
Op dit moment kun je op onze site betalen met creditcard en Paypal. Als je problemen hebt met betalen via deze methoden, laat het ons dan weten.


Hoe lang duurt het voordat ik een bestelling ontvang? ?

  • We hebben zelf de beste producten geselecteerd en getest en, gebruiken ze regelmatig om ervoor te zorgen dat volledig aan je verwachtingen wordt voldaan.
  • We werken rechtstreeks samen met onze leveranciers en hebben de leiders in elke categorie uitgekozen om een optimale kwaliteit te garanderen. Dankzij dit bevoorrechte contact met onze leveranciers en het voordeel dat we geen tussenpersonen hebben, kunnen we u zeer concurrerende prijzen aanbieden.
  • Houd rekening met ongeveer 7 tot 15 werkdagen voor de levering van je producten of artikelen in je brievenbus.
  • We leveren in heel België .

Ik heb slechts een deel van mijn bestelling ontvangen. Is dit normaal?
Om je bestelling zo snel mogelijk te leveren, is elke leverancier verantwoordelijk voor een bepaald product. Het is daarom heel normaal dat  je bestelling in verschillende pakketten wordt geleverd omdat ze van verschillende leveranciers komen. Als je slechts een deel van je bestelling ontvangt, maak je dan geen zorgen, de rest van je artikelen wordt zo snel mogelijk geleverd.

Heb je een fysieke winkel?
Voorlopig werken we alleen op het web.
 
Ik heb het verkeerde product gekozen! Kan ik het veranderen?

Als dit je overkomt, stuur dan onmiddellijkeen e-mail naar  Ozkamag@gmail.com , en we zullen de wijziging doorvoeren. We weten hoe frustrerend het kan zijn om te betalen voor iets dat je niet kunt gebruiken.

Hoe kan ik contact met u opnemen?
Om contact met ons op te nemen, kunt u een e-mail sturen naar Ozkamag@gmail.com . 
Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, streven we ernaar om binnen 48 uur te reageren.
Comment puis-je suivre mon colis ?
Je kunt de status van je bestelling op elk gewenst moment controleren met behulp van het trackingnummer dat per e-mail is verzonden. 

Is jullie website veilig met mijn
gegevens ?
We gebruiken SSL-beveiliging om ervoor te zorgen dat al je persoonlijke gegevens worden versleuteld. 
We slaan je creditcardgegevens niet op en deze worden slechts eenmaal gebruikt bij de aankoop van je product. Ensuite, vos informations de carte de crédit seront automatique purgés.   
Als u nog meer vragen  hebt die niet in onze FAQ zijn behandeld. 
Neem contact met ons op : Info@lillocaffe.be